PURCHASE INFORMATION

 

Product

Toodetega tutvumiseks valige vasakult menüüst Teid huvitav tootegrupp ja alagrupp. Kui olete valinud  sobiva grupi, siis näete toote nimetust, pilti ja koodi. Selleks, et näha  täpset mõõtu  ja kirjeldust, vajutage toote pildi all olevale “Additional Information” link below the product picture. To see a larger image, click on the image again.

ORDERING

Kui olete omale sobiva toote välja valinud, siis vajutage linki “LISA KORVI”. Tellitav kogus on vaikimisi 1. Kui soovite valitud tootest mitu eksemplari tellida, muutke kastis “KOGUS” olevat numbrit ja vajutage linki “LISA KORVI” uuesti. Seejärel vajutage linki “OSTUKORVI” ja seejärel vajutage  linki “VORMISTA TELLIMUS”, ning seejärel täitke vajalikud väljad. Kui Teil puudub e-post, siis kirjutage lahtrisse xxx. Kindlasti märkige ära transpordi viis! Kui Te valite “ELS pluss-kullerteenuse” siis on Teil oma telefoninumber ka kindlasti vaja ära märkida.

PAYMENT

Choose the suitable bank link (if there is no existing bank link then be sure to contact us and we will try to find a quick solution). Then you will be directed to the bank’s homepage, where you can make a payment. After you make a successful payment, you will be automatically redirected to the merchant.

DELIVERY

The item will be forwarded to the post office of Itella Estonia OÜ after the receipt of the cash into the bank account specified on the invoice.

PRIVACY AND DATA PROTECTION

All customers and visitors data received by MATIGOLD klientide ja külastajate poolt teatavaks tehtud andmed jäävad konfidentsiaalseks informatsiooniks, mida ei edastata kolmandatele isikutele. Kliendi soovi korral kustutatakse kõik tema andmed MATIGOLD database.

Delivery of goods

The ordered goods will be delivered to the Customer via Itella Estonia OÜ, in accordance with the delivery service chosen by the Customer, namely:

  1. ITELLA Smartpost.
    By clicking the link below you’ll find an overview of the general ordering terms and conditions of Itella. http://uus.smartpost.ee/ariklient/pakkide-saatmine-arikliendile/yldtingimused
  2. Itella SmartKuller.
    Kuuel päevas nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9:00-17:00 või 17:00-21:00) ja tellida kauba tööle või koju.
    Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
    Kui esimel korral ei õnnestu kliendile pakki üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
    Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.

Kaupa hoitakse OÜ ITELLA pakiautomaatides 7 (seitse) päeva alates väljasaatmisele järgnevast päevast. Juhul, kui Tellija ei ole selle aja jooksul kaubale järele läinud ja kaup tagastatakse meile, siis on MATIGOLD’l õigus kauba tagastamisega seotud kulud maha arvata Tellija poolt tasutud ettemaksust

When ordering goods outside the Republic of Estonia, the above delivery methods and prices are not valid.

Sending an Itella parcel to Europe

By clicking the link below you will get an overview of the Itella parcel shipping rates in Europe.
http://uus.smartpost.ee/paki-saatmine-euroopasse

The Customer has the right of withdrawal from the order

Tellijal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest Tellijale. Lepingust taganemiseks peab Tellija tegema MATIGOLD’ile vastavasisulise avalduse ning tagastama tellitud kauba. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema kõigi markeeringutega ning originaalpakendis. Kui tagastamisele kuuluv asi on halvenenud ja halvenemine ei ole tekkinud asja korrapärase kasutamise tulemusena, tuleb Tellijal hüvitada asja väärtuse vähenemine. MATIGOLD tagastab Tellijale lepingust taganemisel kauba eest tasutud hinna esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemisest, Tellija poolt osutatud pangaarvele. Kauba saatekulu tagastamisele ei kuulu.

en_USEnglish
etEesti ru_RUРусский en_USEnglish