OSTUINFO

 

TOODE

Toodetega tutvumiseks valige vasakult menüüst Teid huvitav tootegrupp ja alagrupp. Kui olete valinud  sobiva grupi, siis näete toote nimetust, pilti ja koodi. Selleks, et näha  täpset mõõtu  ja kirjeldust, vajutage toote pildi all olevale “Lisainfo” lingile. Et pilti suuremana vaadata, vajutage veel kord pildile.

TELLIMINE

Kui olete omale sobiva toote välja valinud, siis vajutage linki “LISA KORVI”. Tellitav kogus on vaikimisi 1. Kui soovite valitud tootest mitu eksemplari tellida, muutke kastis “KOGUS” olevat numbrit ja vajutage linki “LISA KORVI” uuesti. Seejärel vajutage linki “OSTUKORVI” ja seejärel vajutage  linki “VORMISTA TELLIMUS”, ning seejärel täitke vajalikud väljad. Kui Teil puudub e-post, siis kirjutage lahtrisse xxx. Kindlasti märkige ära transpordi viis! Kui Te valite “ELS pluss-kullerteenuse” siis on Teil oma telefoninumber ka kindlasti vaja ära märkida.

MAKSMINE

Valige omale sobiv pangalink (kui puudub olemasolev pangalink siis võtke meiega kindlasti ühendust ja proovime leida probleemile kiire lahenduse). Seejärel suunatakse Teid panga kodulehele, kus Te saate sooritada makse.  Makse edukal sooritamisel suunatakse Teid automaatselt tagasi kaupmehe juurde.

TRANSPORT

Kaup edastatakse Itella Estonia OÜ postiasutusele peale raha laekumist arvel näidatud arvelduskontole.

PRIVAATSUS JA ANDMEKAITSE

Kõik MATIGOLD klientide ja külastajate poolt teatavaks tehtud andmed jäävad konfidentsiaalseks informatsiooniks, mida ei edastata kolmandatele isikutele. Kliendi soovi korral kustutatakse kõik tema andmed MATIGOLD andmebaasist.

Kaupade kättetoimetamine

Tellitud kaubad edastatakse Tellijale Itella Estonia OÜ vahendusel vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile, milleks on:

  1. ITELLA Smartpost.
    Vajutades allolevale lingile, saate ülevaate Itella tellimise üldtingimustest. http://uus.smartpost.ee/ariklient/pakkide-saatmine-arikliendile/yldtingimused
  2. Itella SmartKuller.
    Kuuel päevas nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9:00-17:00 või 17:00-21:00) ja tellida kauba tööle või koju.
    Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.
    Kui esimel korral ei õnnestu kliendile pakki üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
    Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.

Kaupa hoitakse OÜ ITELLA pakiautomaatides 7 (seitse) päeva alates väljasaatmisele järgnevast päevast. Juhul, kui Tellija ei ole selle aja jooksul kaubale järele läinud ja kaup tagastatakse meile, siis on MATIGOLD’l õigus kauba tagastamisega seotud kulud maha arvata Tellija poolt tasutud ettemaksust

Tellides kaupa väljapoole Eesti Vabariigi territooriumi, eeltoodud kohaletoimetamise viisid ja hinnad ei kehti.

Itella paki saatmine Euroopasse.

Vajutades allolevale lingile, saate ülevaate Itella paki saatmise hindadest euroopasse.
http://uus.smartpost.ee/paki-saatmine-euroopasse

Tellija õigus tellimusest taganeda

Tellijal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest Tellijale. Lepingust taganemiseks peab Tellija tegema MATIGOLD’ile vastavasisulise avalduse ning tagastama tellitud kauba. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema kõigi markeeringutega ning originaalpakendis. Kui tagastamisele kuuluv asi on halvenenud ja halvenemine ei ole tekkinud asja korrapärase kasutamise tulemusena, tuleb Tellijal hüvitada asja väärtuse vähenemine. MATIGOLD tagastab Tellijale lepingust taganemisel kauba eest tasutud hinna esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemisest, Tellija poolt osutatud pangaarvele. Kauba saatekulu tagastamisele ei kuulu.

etEesti
en_USEnglish ru_RUРусский etEesti